Кафедра маркетингу

Історія кафедри
Кафедра маркетингу була заснована у вересні 2013 року.
У 2014 році в КНЛУ було відкрито новий напрям підготовки 6.030507 Маркетинг галузі знань 0305 Економіка і підприємництво, кваліфікації «бакалавр з маркетингу, фахівець з маркетингу». Підготовка студентів за цим напрямом здійснюється на основі поєднання фундаментальної і фахової підготовки з економіки і підприємництва та ґрунтовного вивчення двох іноземних мов, що гарантує високий рівень конкурентоспроможності випускників на ринку праці.
Зацікавленність у відкритті нового напряму підготовки виявили Український Національний Комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine), «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних підприємств», ГО «Центр міжнародних відносин» та інші підприємства та організації.

Завідувач кафедри
Романенко Ольга Олександрівна – кандидат економічних наук, доцент, докторант Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана.

Науково-педагогічний склад кафедри
Пішеніна Тетяна Іллівна – доктор економічних наук, професор (за сумісництвом)
Данченко Людмила Григорівна – кандидат економічних наук, доцент
Літовкіна Ольга Олександрівна – кандидат економічних наук, старший викладач
Шульпіна Наталія Володимирівна – доцент
Червіна Юлія Валеріївна – викладач

Викладачі кафедри маркетингу активно займаються науково-дослідною роботою та є авторами ряду монографій, підручників, навчальних посібників та методичних матеріалів.
Кафедра маркетингу забезпечує підготовку бакалаврів за напрямом «Маркетинг» і є випусковою кафедрою для цієї спеціальності. Викладачі кафедри також забезпечують підготовку бакалаврів за напрямом «Менеджмент» та фахівців за спеціальністю «Менеджмент організацій та адміністрування».

Основні дисципліни:
• Основи економічної науки
• Мікроекономіка
• Макроекономіка
• Історія економіки та економічної думки
• Економіка підприємства
• Маркетинг
• Бухгалтерський облік
• Регіональна економіка
• Міжнародна економіка
• Статистика
• Поведінка споживача
• Логістика;
• Маркетингова товарна політика
• Маркетинг промислового підприємства
• Маркетингове ціноутворення
• Маркетинг послуг
• Маркетингові дослідження;
• Маркетингові комунікації
• Страхова справа
• Ринкова інфраструктура
• Організація рекламної діяльності
• Маркетинговий аудит
• Реклама і стимулювання збуту
• Інтернет-маркетинг

Дисципліни за вибором студентів:
• Мерчандайзинг
• Бізнес-план
• Конкурентна політика держави
• Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу
• Антикризове управління підприємством
• Контролінг
• Маркетинговий аналіз ринку послуг
• Паблік-рілейшнз
     
   
Навчальний процес з напряму підготовки Маркетинг забезпечений навчально-методичними комплексами, робочими програмами, опорними конспектами, тестами тощо.
Під час проведення практичних занять активно використовуються рольові ігри, ситуаційні завдання тощо. Навчальний процес передбачає глибоке засвоєння теорії маркетингу у поєднанні з конкретною практичною діяльністю. Останнє досягається завдяки залученню до навчального процесу відомих маркетологів-практиків провідних вітчизняних підприємств.
Заняття з іноземних мов проводять досвідчені викладачі мовних кафедр університету.


ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ 0305 ЕКОНОМІКА І ПІДПРИЄМНИЦТВО

НАПРЯМ ПІДГОТОВКИ 6.030507 МАРКЕТИНГ

КВАЛІФІКАЦІЯ БАКАЛАВР З МАРКЕТИНГУ, ФАХІВЕЦЬ З МАРКЕТИНГУ

Контакти:
Адреса: 03680, м. Київ-150, вул. Лабораторна, 5/17, корпус III, кімн. 313
Телефон: (044) 521-21-03, моб. (063) 51-81-403,  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розклад економічного факультету

 ІІ семестр

  • Менеджмент
  • Менеджмент (спец.)
  • Маркетинг
  • Туризм
  • Аудиторії